Objevuj a bádej
Lesy České republiky, s.p. podpořily projekt naší školy „Objevuj a bádej“ a to poskytnutím finančního daru ve výši 50 000 Kč.
Cílem tohoto projektu je podpořit badatelsky orientované vyučování a umožnit efektivnější výchovně vzdělávací proces v oblasti přírodovědného vzdělávání na naší základní škole. Jedná se o dovybavení přírodovědné učebny mikroskopy a pořízení odborných pomůcek jak pro terénní výuku přírodopisu, tak i pro výuku v učebně, a to v předmětech přírodopis, ekologická výchova, biologická praktika a v přírodovědném kroužku.
Projekt Ovoce a zelenina do škol bude na naší škole pokračovat již 8.rokem
Projekt Státního zemědělského intervenční fondu se vztahuje na žáky prvních až pátých ročníků ZŠ. Jeho cílem je podpora zdravé výživy a zvýšení spotřeby ovoce a zeleniny u dětí školního věku. Hlavních cílem je omezení narůstající dětské obezity.
Dotazník pro rodiče projektu Ovoce do škol
Vážení rodiče,
naše škola se již 4. rokem účastní projektu OVOCE DO ŠKOL, v rámci kterého je dětem 1. – 5. ročníků ZŠ ZDARMA dodáváno čerstvé ovoce a zelenina či 100% džusy.
Projektu Volba povolání se na jedenáctce úspěšně zúčastnili i žáci prvního stupně
V rámci inovace výchovně vzdělávacího předmětu výtvarná výchova byla volba povolání a profesní orientace žáků začleněna i do programové náplně činnosti žáků prvního stupně na základní škole Jiřího z Poděbrad.
Projekt Ovoce do škol bude na naší škole pokračovat již 4. rokem
Projekt Státního zemědělského intervenční fondu se vztahuje na žáky prvních až pátých ročníků ZŠ. Jeho cílem je podpora zdravé výživy a zvýšení spotřeby ovoce a zeleniny u dětí školního věku. Hlavních cílem je omezení narůstající dětské obezity.
Projekt Volba povolání spěje do finále
Manažerský tým projektu Volba povolání zpřístupnil veřejnosti žákovské výstupy projektu za školní rok 2011/2012. Práce dětí, které byly do projektu zapojeny, využívají znalostí získaných v rámci projektových aktivit. Jsou zaměřeny na profesní orientaci, konkurenceschopnost na trhu práce a praktické zúročení znalostí jednotlivých inovovaných předmětů.