UPOZORNĚNÍ PRO RODIČE, ŽÁKY A ZAMĚSTNANCE ŠKOLY vracející se ze zahraničí
Upozornění školní jídelny
Upozorňujeme rodiče žáků, kteří se stravují ve školní jídelně, že na dotovaný oběd má žák nárok pouze v době přítomnosti ve školním vyučování a první den absence. Další následující den absence nárok na dotovaný oběd zaniká a je rodiči účtován doplatek k dotované ceně ve výši 28 Kč. Rodič si může ve školní jídelně oběd pro své dítě vyzvedávat, bude mu ale účtován v plné ceně. Doporučujeme tedy zvážit konkrétní situaci a v případě, že nechcete obědy v době absence odebírat, včas stravu odhlašovat u paní vedoucí stravování a předcházet tak doplatkům.
Upravený provoz ŠD ve středu 30. června
Provoz školní družiny bude ve středu 30. června 2021 (tj. po vysvědčení) upraven.
Ranní družina: od 6:00 do 7:40 hod.
- žáci jdou do svých tříd
Provoz ŠD: od 8:45 do 12:00 hod. - oběd ve šk. jídelně se vydává od 9:00 do 11:30 hod.
Je nutné, aby žáci měli písemnou omluvenku, jak a v kolik hodin mají odejít ze školní družiny!!!
Usnadnění distanční výuky díky zápůjčce notebooků.
Jménem dětí a učitelů naší školy bychom chtěli poděkovat firmě CS21 NextNet, zastoupené panem Mgr. Jiřím Čončkou, a Rotary klubu Frýdek-Místek a Kopřivnice, zastoupené panem Ing. Ivem Francem, za zapůjčení deseti notebooků k bezplatnému užívání, a to po celou dobu distanční výuky.
Velmi si vážíme toho, že se v současné nelehké době ochotně a bez váhání nabídli k zapůjčení tohoto technického zařízení, které je nezbytné k práci při on-line výuce. Všem nám tím velmi pomohli a umožnili tak snadnější komunikaci žáků se svými učiteli. Kapacita technického vybavení školy se tím významně posílila a škola tak mohla pomoci s IT výbavou většímu počtu žáků.
Za to jim patří velký dík.
Upřesnění podmínek zápisu dětí do 1. ročníku základního vzdělávání ve školním roce 2020/2021
Na základě rozhodnutí ministerstva školství proběhne letošní zápis distanční formou bez osobní účasti dětí a jejich zákonných zástupců. Na základě rozhodnutí zřizovatele školy se termín zápisu prodlužuje na období od 6. do 20. dubna 2021.
Žádosti o zápis do 1. ročníku základního vzdělávání možno získat v článku Kritéria a podmínky pro přijetí žáka do 1. ročníku zde, ev. o odklad povinné školní docházky možno nalézt zde. Dané žádosti možno vyzvednout také na vrátnici školy (denně od 7:30 do13:00 hodin).
Možnosti podání žádosti:
- Prostřednictvím datové schránky školy (ID DS 529gie3)
- Prostřednictvím školního mailu, kdy je žádost podepsána elektronickým podpisem nebo je naskenována s vlastním podpisem ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
- Prostřednictvím poštovních služeb na podatelnu školy
- Osobním doručením na podatelnu školy (sekretariát nebo vrátnice školy)
Ve všech případech – kromě osobního podání na sekretariát školy – nutno přiložit kopii rodného listu zapisovaného dítěte.
Další informace k zápisu zde.
Mgr. Libor Kuča
ředitel školy